Testépítő fájdalom a könyökízületekben

testépítő fájdalom a könyökízületekben

Sérülések a testépítésben A testépítés egyike azoknak a sportoknak, amelyekben, kicsit túlzással, de mondhatni, hogy mindennaposak a sérülések.

Hatályos:

Kisebb húzódások akár heti több alkalommal is előfordulhatnak. Ez általában nem okoz nagy problémákat, egy diclofenac alapú kenőccsel hamar túljuthatunk a problémán. De sajnos akadnak olyan esetek is, amikor ez már nem elegendő, mivel a sérülés esetleg komolyabb kimenetelű. A következőkben szót ejtünk arról, hogyan tudjuk elkerülni a sérüléseket illetve melyek a legérzékenyebb pontok, amelyeknél fokozott a sérülésveszély.

Teniszkönyök - okai és kezelése

Számomra egyértelműnek tűnik, hogy az első számú "óvintézkedés" amit megtehetünk annak érdekében, hogy ne kössünk ki a háziorvosnál, az a megfelelő bemelegítés. Minden edzés előtt kötelező bemelegíteni. Nem 5 percig, nem 6 percig.

a csuklóízületek reumás ízületi gyulladása

A minimum a perc, aerob és alap gimnasztikai gyakorlatokkal nagyon hatásos például az ugrókötelezés. A következő alapszabálynak tekinthető a megfelelő multivitamin és ásványianyag pótlás. Ezek jó hatással vannak csontjaink erősségére kalcium, magnézium, stb.

testépítő fájdalom a könyökízületekben

Az ásványi anyagok hiánya a szervezetből, önmagában magában hordozza a sérülések veszélyét nem csak edzés közben, nem csak testépítőknél.

Ezért ajánlják már a kezdőknek is a multivitamin rendszeres szedését, edzőtermi edzés vagy bármilyen sport űzése mellett. A bemelegítés és a vitaminpótlás tehát esszenciális és magától értetődő.

Könyökfájdalom

Ez azonban nem garancia arra, hogy nem fogunk sérüléseket elszenvedni edzésink során. Azt kell hogy mondjam, hogy ez szinte elkerülhetetlen, egy bizonyos idő után.

Vizsgáljuk meg azt a három testrészt, ami előszeretettel "hibásodik meg". Ezek közé tartozik a váll, a könyök és a térd. Mindhárom csoport meglehetősen komplex szerkezetű, ezért hajlamosak a sérülésre, és ezért érzékenyebbek.

testépítő fájdalom a könyökízületekben

Jó példa erre, az autó amiben rengeteg elektromos kütyü van, ami növeli a meghibásodás esélyét. A váll sérülései Amikor felemeled a karod, akkor egy összetettebb esemény megy végbe, mint gondolnád.

A teniszkönyök - mi az, van-e neked és ha igen, mi a kezelése

Az úgynevezett lapockastabilizáló izmok összehangolt együttműködése biztosítja a lapocka megfelelő helyzetét. Ezzel egy időben a rotátor köpeny izmai finoman szabályozzák a felkarcsont mozgását és relatív helyzetét a lapockához viszonyítva.

kenőcs a térdrázáshoz sport kenőcs izmok és ízületek számára

A rotátor köpeny, az egyik leggyakrabban sérülést szenvedő része a vállnak. Legalábbis ennek általában mindig köze van a sérülések kialakulásához. Egy túledzett rotátor köpeny igencsak sérülésveszélyes.

MIT ESZIK EGY NATURÁL TESTÉPÍTŐ? - Mellnap

A rotátor köpeny sérülésének egyértelmű jelei:  Fájdalom a kar emelése közben, fizikai terhelésre és éjszaka is jelentkezhet. Erőgyengülés és mozgáskorlátozottság testépítő fájdalom a könyökízületekben fájdalom következtében vagy a rotátor köpeny szakadása miatt alakul ki.

kenőcs a csontkovács alatt a csontritkulásról

Lásd még